Image from Google Jackets

Dirección de Marketing : conceptos esenciales / Philip Kotler ; traducción: Roberto Luis Escalona García ; editora Marisa de Anta

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Publication details: México : Pearson Educación, 2002Edition: 1a ediciónDescription: 351 páginas : tablas, gráficas ; 24 cmISBN:
  • 9702603455
Subject(s): Other classification:
  • 380.1 | K875d
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Monografia Biblioteca Rafael Montejano y Aguiñaga Acervo General Acervo general 380.1 K875d (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 42762
Total holds: 0

Incluye índice

Versión en español de la obra titulada A framework for marketing management

Incluye notas bibliográficas al final de cada capítulo

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha