Image from Google Jackets

Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; coordinadora de las adaptaciones a Latinoamérica Marcela Benassini; traducción Roberto Luis Escalona García ; revisión técnica Marcela Benassini

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Original language: English Publication details: México : Pearson Educación, 2001Edition: 8a ediciónDescription: xviii, 691, [51] páginas : ilustrado ; 28 cm. + 1 CD-ROM (4 3/4 plg.)Content type:
  • Texto
Media type:
  • No mediado
Carrier type:
  • Volumen
ISBN:
  • 9702601010
Subject(s): Other classification:
  • 658.8 | K87m 2001
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Monografia Biblioteca Rafael Montejano y Aguiñaga Acervo General Acervo general 658.8 K87m 2001 (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 42768
CD ROM CD ROM Biblioteca Rafael Montejano y Aguiñaga CD ROM Materiales especiales CD 658.8 K87m 2001 Ej. 1 (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 49882
Total holds: 0

"Edición adaptada a Latinoamérica" -- Cubierta

Incluye un disco compacto como complemento titulado "Marketing, 8a ed. / Kotler y Armstrong"; ubicado en materiales especiales (CD) con el mismo número de clasificación

Incluye bibliografía al final de cada capítulo

Versión en español de la obra titulada: Principles of Marketing, Eigth edition, de Philip Kotler y Gary Armstrong, publicada originalmente en inglés por Prentice Hall Inc., Upper Saddle River, New Jersey, U.S.A.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha